Aktualności

Jesteś tu: Lubartów > Aktualności

Powstaje Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego. Organizacje mogą zgłaszać kandydatów

Organizacje pozarządowe działające na terenie miasta mogą do 21 grudnia zgłaszać kandydatów do składu Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego.

Zgodnie z zapisami uchwały, Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego rozpatruje odwołania dotyczące zgłoszonych projektów „wstępnie zarekomendowanych negatywnie” i konsultuje je z wnioskodawcami.
Zespół składa się z 3 przedstawicieli Burmistrza Miasta, 3 przedstawicieli wskazanych przez Radę Miasta,  3 przedstawicieli organizacji pozarządowych, o których mowa w art. 3 ust 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wybranych w drodze losowania spośród kandydatów zgłoszonych przez działające na terenie Gminy Miasto Lubartów organizacje pozarządowe.
Zgłoszenia należy składać w siedzibie Urzędu Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12 w Biurze Obsługi Mieszkańców lub w sekretariacie (pok. 108) w terminie do dnia 21 grudnia 2018 roku.
Termin losowania kandydatów zostanie podany do publicznej wiadomości na stronie www.lubartow.pl

Więcej informacji o BO znajdą Państwo pod tym linkiem  

Opublikowano: 2018-11-28 12:41:00

Zobacz także:

Więcej informacji w Archiwum

Kalendarz imprez

Maj 2019
PnWtŚrCzPtSoN
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Najbliższe:

Zobacz wszystkie

Projekty UE
RCL
Dzienniki Ustaw
Monitor Polski